Informatie

  • Onze openingstijden :  

    U kunt ons bereiken van : Maandag tot en met Zaterdag van 9:00 tot en met 18:00.

    Let op: Meestal zijn wij bij onze vestiging aanwezig binnen de hier boven vermelde openingstijden. Maar wij werken echter wel op afspraak. Gezien wij ook buiten de deur werkzaam zijn kan het voorkomen dat er niet altijd iemand aanwezig is om u te woord te staan! Om teleurstellingen te voorkomen raden wij u dan ook graag aan gelieve eerst even te bellen of te mailen om een afspraak te maken. Het kan dus voorkomen dat u zonder afspraak onverhoopt voor een dichte deur staat. Dat willen wij natuurlijk graag voorkomen. kunt u ons ook telefonisch niet direct bereiken? spreek dan duidelijk uw naam, telefoonnummer, en beknopte reden van bellen in. Dan bellen wij u zo snel mogelijk terug. Op Zondag en feestdagen zijn wij gesloten. 
  • Wie zijn wij, en hoe is Alfabyte ICT ontstaan : 

    Beste lezer,

    Ik ben Jan van de Steeg, eigenaar en oprichter van Alfabyte ICT Apeldoorn en voormalige werknemer van Power Systems B.V. Hier heb ik ruim 9 jaar met veel plezier computerreparatie's in de technische dienst uitgevoerd, maar ook klanten geholpen in de winkel als op locatie.Ook heb ik hier als praktijkopleider voor ICT leerlingen van het Aventus met veel plezier ruim 40 leerlingen een succesvolle en leerzame stage mogen bieden. Mijn voorliefde voor dit vak en jarenlange werkervaring heeft mij er toe gezet om in 2016 de stap te nemen voor mijzelf te beginnen onder de naam AlfaByte.
    (Alfa= eerste / Byte= ICT term bestaande uit 8 karakters : AlfaByte)



     

    AlfaByte ICT is een dienstverlenend bedrijf welke onder anderen computers en laptop geheel op maat kan leveren. Tevens netwerken aanleggen en instellen, software en back-up oplossingen bied voor zowel particulieren als bedrijven & overige. Reparaties uitvoert in onze eigen technische dienst maar ook bij u op locatie. Wij leveren ook losse hardware en software tegen zeer aantrekkelijke en concurrerende prijzen en leveren voor elke beurs. Wij geven u een eerlijk en passend persoonlijk advies voor iedere beurs. Ook als u computer (of onderdelen) elders aangeschaft is, bent u bij ons alsnog van harte welkom voor al uw vragen en wensen!

    Ook komen wij op afspraak tegen een zeer scherp tarief zonder voorrijkosten op locatie bij zowel particulieren als bedrijven en scholen/organisaties om bijvoorbeeld computer, netwerk en overige gerelateerde problemen te repareren en op te lossen waar mogelijk. 

    Door mijn jarenlange ervaring heb ik geleerd dat:

    - De betaalbaarheid.
    - Duidelijkheid. 

    - Eerlijkheid.
    - Kwaliteit.
    - Stabiliteit. 
    - vertrouwen.

    - Duurzaamheid. 

    een opsomming is van de belangrijkste factoren voor een geslaagde en succesvolle dienstverlening met een tevreden klant. Buiten om het werk zelf, is de relatie met onze klanten van zeer grote waarde. Zoals een trouwe klant ééns tegen mij zij ; mensen zijn gevoelensdieren! Hierdoor zal de verwachting en het vertrouwen in ons door de klant keer op keer beproefd worden. Om u hiervan te kunnen overtuigen staan wij voor de volgende zekerheden als u een beroep op ons doet:

    - De zekerheid van 100% no cure no pay.
    - Transparant over de kosten.
    - Wij komen onze afspraken na.
    - Iedereen is bij ons gelijk.
    - Wij zijn een erkend SBB leerbedrijf.
    - Zie ervaringen van onze klanten.

    Beste lezer, met het hier boven geschreven hoop ik u een goede indruk te hebben gegeven wie ik ben en wat wij doen. Als u misschien vragen heeft of kennis wilt maken met ons, bel, app of mail ons dan gerust! Hartelijk welkom!

    Met vriendelijke groet,
    Jan van de Steeg